Obertes les inscripcions dels cursos de Matèria Transversal per a l’estudiantat d’enginyeria

MT-Enginyer-a
Cartell sobre un curs de Matèria Transversal / Autor: Escola Politècnica Superior UdL

Ja estan obertes les inscripcions dels cursos de Matèria Transversal que l’Escola Politècnica Superior de la UdL (EPS) ofereix a l’estudiantat de les titulacions en enginyeria. Es pot consultar tota l’oferta de cursos i fer les inscripcions a la web de l’EPS. El termini per inscriure’s finalitza el 15 de febrer.

Les assignatures de Matèria Transversal complementen la formació específica pròpia de cada titulació amb continguts sobre l’exercici professional. Entre els cursos ofertats “La professió d’enginyer/a. Coneixement de l’entorn professional", “L’entorn professional de les enginyeres i els enginyers”, i “Professional Gateway”.