La preinscripció universitària, del 23 de juny al 29 de juliol

Els resultats de la prova d’accés a la universitat es publicaran el 27 de juliol

Els estudiants que vulguin accedir a un primer curs d’un estudi de grau a les universitats públiques catalanes podran formalitzar la preinscripció universitària a partir del 23 de juny. Enguany, el calendari de preinscripció s’ha endarrerit a conseqüència de la situació excepcional causada per la pandèmia de COVID19.

Calendari:

Preinscripció 2020-2021: Del 23 de juny al 29 de juliol. Un cop feta la preinscripció, es poden fer canvis a les preferències fins al mateix 29 de juliol.

Publicació de resultats de la PAU ordinària: 27 de juliol.

Primera assignació de places: 6 d’agost.

Matrícula per assignats en primera preferència: del 7 al 10 de setembre a les universitats públiques.

Segona assignació de places: 18 de setembre.

Matrícula per assignats en segona preferència: del 21 al 23 de setembre.

Un cop feta la preinscripció, es poden fer canvis a les preferències fins als mateix 29 de juliol.

Més informació sobre el calendari aquí

Podeu fer les preinscripcions aquí

Canal Universitats (tràmits, terminis, vies d’accés, documentació, procediment d’assignació de places, etc.) aquí.