La Universitat de Lleida i el Col·legi de Dietistes i Nutricionistes de Catalunya premien estudiants del Campus d’Igualada-UdL

Els guardonats són l'Eva Fernández Pareja, el Pol Parareda Ordeig i la Marta Molina Castañar

Recentment s’han lliurat els Premis als millors Treballs de Final de Grau (TFG) de Nutrició Humana i Dietètica (NHD) que atorga el Col·legi de Dietistes i Nutricionistes de Catalunya (CODINUCAT). Dues alumnes de la titulació de Nutrició Humana i Dietètica que imparteix professorat de la Universitat de Lleida (UdL) hi van tenir un paper destacat.

El primer premi se’l va endur l'Eva Fernández Pareja, alumna del doble Grau en Nutrició Humana i Dietètica i en Fisioteràpia que s'imparteix al Campus Universitari d’Igualada-UdL, pel seu treball “Guía alimentaria para población infantil con fibrosis quística”. Fernández va recollir el premi acompanyada del tutor del seu treball, el doctor Didier Hernández, professor del grau de NHD del Campus de Lleida i del doble grau de NHD-Fisioteràpia d’Igualada.

L’alumna del grau de NHD de Lleida Lourdes Tecchia Sotelo va ser finalista amb el treball “Estudio del grado de inseguridad y diversidad alimentaria y su impacto en factores de riesgo cardiometabólico: abordaje dietético-nutricional para la prevención de enfermedades crónicas no transmisibles”, tutoritzat per les doctores Laura Rubió Piqué i Blanca Salinas Roca, ambdues professores del grau de NHD del Campus de Lleida i del doble grau de NHD-Fisioteràpia d’Igualada.

D’altra banda, la Universitat de Lleida va lliurar a principis de novembre els Premis Extraordinaris de Final de Graus i Màsters corresponents al curs 2019-2020. Dos alumnes del Campus Universitari d’Igualada-UdL hi van ser reconeguts. El premi extraordinari del màster en Enginyeria del Cuir se’l va endur el Pol Parareda Ordeig, i el premi extraordinari del Grau en Enginyeria Química va ser per a la Marta Molina Castañar.

En total es van entregar 62 diplomes a estudiants i dues mencions d'excel·lència a l'activitat docent del professorat, que van ser per a l'Antoni Granollers Saltiveri, de l'Escola Politècnica Superior, i el David Aguilar Camaño, de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social.

Podeu consultar tots els premiats aquí: