Matricula oberta als CURSOS ZERO de Matemàtiques, de Química, i específic del GTIDIC

El Campus Igualada-UdL ofereix cursos de preparació per a l'estudiantat que començarà primer curs. L'objectiu és refrescar conceptes d'algunes assignatures concretes, com química o matemàtiques

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Campus Universitari Igualada-UdL
Adreça:

AV. Pla de la Massa, 8  -  08700 Igualada (Barcelona)

Inici:
Finalització:

Al Campus Universitari d'Igualada-UdL, l'Escola Politècnica Superior de la UdL ofereix a l'estudiantat que començarà primer curs la possibilitat de participar en un dels "cursos zero" d'algunes assignatures concretes, com ara matemàtiques o química, o bé d'algun grau específic, amb l'objectiu de revisar i refrescar conceptes. Aquests cursos de preparació es duran a terme abans de l'inici del curs acadèmic, del 2 al 10 de setembre, en diferents horaris. En el cas del Campus Igualada-UdL, es realitzen cursos de preparació de matemàtiques i química per a l'Enginyeria i un curs zero per a l'estudiantat del grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació.

DATES MATRÍCULA: La matrícula als cursos zero es podrà realitzar del 15 al 30 de juliol de 2021 en format virtual o presencialment a la Secretaria  acadèmica del Campus Igualada-UdL.

Perquè l'estudiantat pugui saber si els cal o no fer un curs zero, trobaran a la fitxa de cada curs les temàtiques fonamentals per poder seguir el primer curs universitari. D'altra banda, podran fer un test d'autodiagnosi per saber quin grau de coneixement sobre la matèria del curs tenen.

Podeu consultar la fitxa dels cursos i accedir als test en els següents enllaços: